منتدى هندسة زراعية جامعة المنوفية
الهندسة الزراعية جامعة المنوفية
الهندسة الزراعية جامعة المنوفية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اعرف من نحنالرئيسيةمحمد كاملأحدث الصورالتسجيلدخولانشر موهبتك
ادارة المنتدى بترحب بطلبة الهندسة الزراعية الجدد وتتمنى لهم عام دراسى جديد وتتمنى لهم دوام التقدم والتوفيق
تشكر ادارة المنتدى نيابة عن دفعة 2011 كلا من الدكتور كمال والدكتور ايهاب على المحهود المبذول لجميع طلبة هندسة زراعية جامعة المنوفية ونتمنى لهم دوام التقدم
بمناسبة محاولة حقوق الحق لاصاحبة نحن ايضا لينا حق ونطلب بتغيير فى مجالنا (الهندسة الزراعية )من اجل مصلحة البلاد وليس من اجل المصلحة الشخصية لنا
ترحيب خاص باشباب وبنات هندسة زراعية جميع الجامعات فى الدول العربية اللى منورين المنتدى وفى انتظار مزيد من المواضيع والمشاركات وارائهم
يعتذر ادمن المنتدى لعدم متابعتة لمطالب الاعضاء وعدم تجديد المواضيع نظرا لانشغالة باداء الخدمة العسكرية ونتعهد بكل ماهو جديد فى اقرب وقت ممكن
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» عايز اشتري شفاط لمزرعة الدواجن
عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالأحد مايو 10, 2015 4:25 am من طرف المصرية الألمانية

» شفاطات مزارع الدواجن
عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت مايو 09, 2015 4:54 am من طرف المصرية الألمانية

» خطوط انتاج الاعلاف ومصانع الاعلاف
عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2015 5:31 am من طرف المصرية الألمانية

» مكبس علف مكابس اعلاف المصرية الالمانية
عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالأحد مايو 03, 2015 4:27 am من طرف المصرية الألمانية

» مكابس ومبردات ومجارش ومفتتات وغرابيل كافة معدات تصنيع الاعلاف
عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت مايو 02, 2015 4:04 am من طرف المصرية الألمانية

» مصنع علف من المصرية الألمانية للتوريدات الصناعية
عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أبريل 30, 2015 3:13 am من طرف المصرية الألمانية

» صناعة الاعلاف من المصرية الالمانية للتوريدات الصناعية
عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 29, 2015 4:00 am من طرف المصرية الألمانية

» معدات تصنيع اعلاف الدواجن والماشية والاغنام والارانب والاسماك
عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 28, 2015 3:33 am من طرف المصرية الألمانية

» مصانع الاعلاف
عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالأحد أبريل 26, 2015 4:47 am من طرف المصرية الألمانية

عدد زوار منتدانا

.: عدد زوار المنتدى :.

عودة كرسى الاعتراف

The Meaning Of Love
dr mayar
بنوته مصريه
knight romance
ahmed mohamed higazy
نوووور
medo engineero
sagda
بنت الاسلام
engcrazy
DESHA
doni_samak
الرومانسى
الدلوعة
اميرة القلوب
mahmoud.mosad
Admin
21 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
engcrazy
مهندس زراعى متميز
مهندس زراعى متميز
engcrazy

العمل/الترفيه : طالب ع باب الله

عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 7:31 am

لا ولا يهمك بس شكل الشكوه كده نازله من ادمن ع العموم خلاص اوك انا كنت بس بخلص دين مع ادمن
خلاص اساسا بس هو يجاوب ع دولت ولا شكله هرب
شكلك هربت يا ادمن
لالالالالالالالالالالالالالالامفر يا ادمن
جاوب بس ودى اخر الاسئله
دويسلموووووووووووووووووووووووووووو
Admin
مهندس ماسى
مهندس ماسى
Admin

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 12:56 pm

انا طبعا ما هربتش ولا حاجة قاعد مربع ادام الجهاز بالورقة والقلم بفكر فى اسئلة محمود هى دة اسئلة ياحودة امال لو ما كنتحبنى بقى كنت عملت اية ع فكرة انا كنت بحسب انك كاتب الاسئلة دى للاعضاء يختاروا منها اسئلة يسألوها لية بس نا عارف والله انا مقدرشى اتاخر عليك بس لو بتحن فعلا تختار منها من 5 ل 10 اسئلة وانا تحت امرك فعلا يحودة دة كتير اوى وانتا عارفنى رغاى شوية لو اجبت ليها يكون جت امحانات الترم عموما مرة اخى انا تحت امرك لحد 10 اسئلة وانا فى انتظارهم مستنى اسئلتك (صفوة الاسئلة )اوكش
https://agr-eng.mam9.com
Admin
مهندس ماسى
مهندس ماسى
Admin

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 1:39 pm

لحين اختيار محمود لاسئلة تسمحلى وبعد اذنك اجاوب ع انج كريزى لو معندكشى مانع وصدقنى فعلا انا مستنى اسئلتك ..........الاجابة ع الزميلة الى وضح معزتنا شباب المنوفية عند شباب المنصورة بتعزنا اوى ربنا يستر عليا منهم قولوا يارب .....
1 /انت ممكن تحب حب نت ؟ يعنى تبنى حياتك ع تعارف نت؟ لو حضرتك تفهمى معنى الحب هو اي ملخص ارتياح نفسى بين شخصين تفاهم خوف ع بعض يفتحوا قلبهم لبعض يحكوا لبعض ع كل حاجة حلوة ووحشة من وجهة نظرى لو اتوفرت الصفات دى يبقوا بيحبوا بعض سواء ع النت او غيرة بس طبعا لو حب النت بيحتاج وقت واتمنى تكون وصلت وجهة نظرى لحضرك
ايه اكتر حاجه ادم يعجب بيها فى حوا غير التدين والاخلاق؟ طبعا اكدب عليكى لو قلت اى حاجة غير الجمال جميلة كدة عنيها شعرها رقتها حنيتها خوفها عليها كل دة لازم يكون فى حوا بعد الدين والاخلاق طبعا

ايه رايك فى الحب من طرف واحد؟ مش بيتسمى حب يبقى اعجاب فلان معجب بحد مثلا انا بقول محمد معجب بهيفاء او نانسى كدة يعنى مش معنى كدة انى بحبهم... اما الحب يكون حاجتين فى واحد زى قلبين يخافوا ع بعض يحسوا ببعض يفهموا بعض كدة يعنى

هل نجاح حوا يدفع ادم للغيره؟ السؤال دة حلو اووى بعكس لو ادم بيحبها يفرحيها ويتمنوا ينجحوا سوا والحب دافع للنجاح بيقال حوا اللى هى تخص ادم دة نجحا فى كذا رقبتة هتكون مرفوعة معاها ولازم يتفوق زيها وتكون دافع لنجاحة ايضا ومش قادر بردة اوصل قصدى
ممكن ترتبط من واحده لها نفس تخصصك؟ اكيد طبعا واتمنى ذالك ع الاقل هعرف اشغلها معايا فى مجالى ونكبر سوا فى مكانا وربنا يكرمنا ويرزقنا قادر ياكريم
امته ادم قول انه معجب بالبنت وامته يقول انه بيحبها ؟ السؤال دة اجبتة قبل كدة اللى هو اازاى تعرف انك بتحبها وانا ماجب عليه

(الحمد لله خلصت اسئلتك ) هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااها

يارب اشوف فيكى يوم يكون فى المواصلات وقفة ورايحة الكلية وعليكى امتحانات ومفيش غير باص واحد معدى ادامك يلمسك لاكن متعرفيش تركبى فية ويكون عليكى امتحان فى الكلية وتروحى الكلية ماشية ع رجليكى ويقع منك الفلوس كلها بس هتلحقى الامتحان فى اخر نص ساعة وهجيبى درجة حلوة عادى بس الفلوس وقعت منك ومتعرفشى ترجعى ولا حتى فى توك توك بس هترجعى باسلامة قولي يارب قولى يارب يارب يارب ...........دعوة جامدة صح
نوووور
مهندس متميز جدا
مهندس  متميز جدا
نوووور

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 1:52 pm

معلشى يا ادمن هسالك سؤلين كمان
1|امتى تبكى بجد ؟وهل البكاء ضعف بالنسب؟
2\ممكن تسامح حد اذاك؟
3\امتة اكتر مرة فرحت فيها؟
4\ايه اكتر حاجة تنرفزك وتخرجك عن شعورك؟
5\هل توافق بالزواج التقليدى ؟
6\ايه هو حلم العمر بالنسبة لك؟

ارجو متكنش مضايق انى طولت عليك
knight romance
المدير العام
المدير العام
knight romance

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 2:09 pm

ردود جميلة يا محمد بس بلاش تدعى على حد بس اقولك الدعوة جامدة جدااااا

وبعدين يا نور احنا قولنا كل واحد بيسأل مرة واحدة بس ولو عايز يزود السؤال بجنيه يعنى انتى كدة عليكى 6 جنيه ماشى
نوووور
مهندس متميز جدا
مهندس  متميز جدا
نوووور

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 2:13 pm

ماشى موافقة بس انا معرفش ان الاسئلة مرة واحدة
وعادى ممكن متجوبش ياادمن
وانا اسفة بجد
knight romance
المدير العام
المدير العام
knight romance

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 2:30 pm

i just laugh with you
وبعدين انتى بتتأسفى على ايه بس اوعى تكونى بتعملى كدة علشان تهربى من ال 6 جنيه وعلى فكرة انا جاوبتك على موضوع صاحبتك المطلقة ابقى شوفى الموضوع كدة اوك
Admin
مهندس ماسى
مهندس ماسى
Admin

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 2:31 pm

|امتى تبكى بجد ؟وهل البكاء ضعف بالنسب؟ ابكى بجد لما حياتى توقف على حب انتهى ضاع منى او معنى تانى لما تروح منى حاجة عزيزة علية .................
اما البكاء مش ضعف ولكنة عجز قلة حيلة لان الشخص ممكن ان يتغلب على ضعفه و لكنه لا يمكن ان يتغلب على عجزه دة الفرق بينهم
\ممكن تسامح حد اذاك؟ لا للاسف . ممكن اسامح بس اكون شايل منة ودة عيبى بس بحاول اصلحة ودة مزعل ناس كتر من اصحابى غصب عنى حتى لو اتاسف بكون حاسس انة ازانى واكون فكر لة الاذية ع طول بس بجد بحاول اسامح ..
3\امتة اكتر مرة فرحت فيها؟ لما عرفت ان حقيقة حد عزيز علية اوى انة خاين فرحت انى عرفت حققتة من الاول وما بنيت احلام كتير معاة يعنى وفر علية حاجات كتير وكمان اانا كنت واخد الموضوع بجد وجواز وكدة بس الحمد لله طلعت القطة شقية وبتخربش وبتعرف تكلم وتمشى ع الكرنيش مع مين مع اصحابى ههههههههه ( ربنا يحميها وحفظها)

4\ايه اكتر حاجة تنرفزك وتخرجك عن شعورك؟ واحد يقلل من كرمتى واضح من كلامى انى زى مناس بان ليها وقلتلى انى بذكر كرمتى كتير اهلى كلهم كدة حسسين اوى من ناحية كرامتهم ومبينسوش حقهم ابدا صعيدة بقى
5\هل توافق بالزواج التقليدى ؟ نسيب السؤال دة للظروف محدش عارف يمكن اسافر وارجع ادور ع اى حد وسلام دة حسب الظروف بس ان شاء الله هحاول ع الاقل اتعرف عليها قبل اى زواج ودة الاغلب ان شاء الله.......
\ايه هو حلم العمر بالنسبة لك؟ هتصدقى لو قلتلك ان كل يوم فى حلم وكل شهر فى حلم وكل ترم فى حلم كل سنة فى حلم اما العمر فملهوش حلم بالنسبة لى والحمد لله كل حلم بحلمة بكون اد الوصول لية وياكد ع كلامى اصحابى واخواتى اللى هما عشرة سنين من الطفولة زى محمد ومستر اكس وكتير ياخسرة مش فى المنتدى

اتمنى اكون وصلت وجهة نظرى ليكى يانووور وشكرا ع الاسئلة اللى واضح ان مش المنصورةبس بتعزنى دة كمان المنوفية
Admin
مهندس ماسى
مهندس ماسى
Admin

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 2:36 pm

يعنى انا بكتب الموضوع وانتم بتتحسبوا مع بعض بعد اذنك يامحمد الاسئلة لحد 10 اسئلة الناس بتعزنى اوى شوف اخوك محبوب اد اية هههههههههههههههههه عموما لو فى اسئلة تانية انا موجود وكلة بحسابة
نوووور
مهندس متميز جدا
مهندس  متميز جدا
نوووور

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 2:43 pm

على فكرة انا مش منوفية خالص
وشكرا على الاجابة
knight romance
المدير العام
المدير العام
knight romance

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 2:49 pm

امممممممممم ماشى يا نووور شكرا
اميرة القلوب
مهندس متميز جدا
مهندس  متميز جدا
اميرة القلوب

العمل/الترفيه : سفيره للنوايا الحسنه

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 26, 2010 3:19 am

اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ثانيا ازيك يا ادمن عامل ايه وطبعا ربنا معاك على اللى انت فيه المهم اسمحلى اسألك

أسئله بسيطه كفايه اللى انت فيه

1- لو انت ليك فى الكتب او القراءه مين اكتر كاتب تحب انك تقرأ له وايه نوع الكتب اللى بتجزبك

2 - بعد الارتباط ان شاء الله تحب تعيش مع اهلك ولا تستقل بحياتك

3- انت شايف ان فى السن دا الشباب او انت على وجه التحديد ممكن يتحمل مسئولية اسره وبيت

4- شايف حياتك بعد الدراسه ازاى يعنى حابب انك تكمل ولا انك تشتغل على طول

5- ايه اكتر حاجه بتعجبك واكتر حلجه مش بتعجبك فى دفعتنا

6- مين اكتر شخصيه بتحبها او بتحترمها فى دفعتنا سواء بنت او ولد

7- انت يا ادمن حياتك ماشيه زى ما انت عاوز او زى ما انت مخخط لها

8- ايه اكتر حاجه ادمن مستحيل يستغنى عنها مش قصدى كرامه او مبادئ

9- ايه اكتر حاجه ممكن تنزل اى بنت من نظرك

طبعا اسفه انى طولت عليك لكن معلش استحملنى بقه احنا دفعه واحده برده

تقبل مرورى وكل سنه وانتم طيبين
engcrazy
مهندس زراعى متميز
مهندس زراعى متميز
engcrazy

العمل/الترفيه : طالب ع باب الله

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 26, 2010 7:19 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نابك ع شوووووووووووووووووونه كبيره اوى يا ادمن ااهااااااااااااااااااا
نسيت انك من المنوفيه ومتعرفشى انى ليه بااااااااااااص تبع شركه خاصه بيودينى قدام الجامعه وبيجبنى منها لحد شارع ورا البيت
وكمان مش باص واحد ده كتير اوى يعنى لو ملحقتش واحد القى غيره علطول الفرق ربع ساعه بس
ومش محتاجه فلوس كمان عشان اركبه لانه با اشتراك سنوى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دعوووووووووووووووووووه جااااااااااااااااااامده
بس مش معايا
mahmoud.mosad
مهندس ماسى
مهندس ماسى
mahmoud.mosad

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 26, 2010 12:21 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
آسف يا بشمهندس محمد لتأخر المشاركه لانشغالى الشديد
بس أنا شايف ان فيه أسئله مشابه لبعض أسألتى قد تم الاجابه عليها
ومكنتش متخيل انى طولت عليك قوى كدا
علشان كدا هعفيك من الاجابه على كل الاسئله
بس تختار الاسئله المتعلقه بالدراسه والكليه
هما 10 أسئله بس
بالاضافه لانى عايز أعرف رأيك بالنسبه لاختيار رئيس لمصر
اذا كانت الاسماء المطروحه هى
سياده الرئيس محمد حسنى مبارك و د/ محمد البردعى والسيد عمرو موسى
Admin
مهندس ماسى
مهندس ماسى
Admin

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 26, 2010 2:31 pm

اولا يانج كريزى انا عمرى ما ارضى ليكى الاذية وانتى عارفة كدة كويس بس عموما ربنا يحميكى ويحافظ عليكى
ثانيا ممكن ياميرة القلوب اجاوب ع اسئلة محمود لانة سائل من قبلك وبعدين انتى
1) ماذا تعنى لك كلمه هندسه زراعيه ؟ كلية ممكن اشتغل بيها واعرف اشتغل بيها وخلاص الناصح اللى يعرف يستغل مجالة كويس ويعرف معنى كليتة والحمد لله انا اعرف اشتغل بيها كويس (استغل الظروف لمصلحتى )

2(ايه شعورك أول ما عرفت ان انته فى هندسه زراعيه شبين الكوم؟؟؟؟؟؟؟؟بصراحة زعلت لانى كانوا فى البيت عايزين بنها لان كل بلدنا فى جامعة بنها والموصلة وحدة وهى القطر فى ربع ساعة والسلام فانا شخصيا زعلت لاننا اقرب لبنها

2)أكتر شخص بتدور عليه أول لما تدخل الكليه؟؟؟؟؟؟ بلاش السؤال دة ممكن يكون سر ممكن ماجبشى؟؟؟؟!!!!!!!!11

4)الشخص اللى تتمنى انه ما يقابلك طول اليوم فى
الكليه؟؟؟؟؟هتصدق لو قلتلك انة نفس الشخص اللى بدور علية فى الكلية وبلاش السؤال دة كمان يريت تفهمنى

5)أكتر دكتور أثر فيك فى الكليه؟؟؟؟؟؟هما كتير بس ممكن يكون لما اتقربت للدكتور ايهاب شوية حسيت انة انسان بمعنى الكلمة شخصية محترمة

6)الدكتور الاكثر قربا من قلبك؟؟؟؟؟كتير بردة بس بلاش السؤال دة اجاوب علية ممكن .........

7)الدكتور اللى ولا بتحبه ولا بتحب محاضرته؟؟؟؟؟؟مش هينفع اجاوب المنتدى علية بردة ناس مهمة ومش عايزين نشيل حاجة السنة دى بس هما كلهم كويسين

أسعد يوم ليك فى الكليه؟؟؟كل يوم بيعدى علية وانا تمام وفاهم موادى بيبقى اسعد يوم لية

9)أصعب يوم ليك فى الكليه؟؟؟؟؟؟لما ما بكون فاهم محاضرة او مادة بحلها وعلية محاضرتها بضيايق اووووى بحس انى غبى ههههههههههه بحس ان الناس كلها فهمة بس باعكس كلهم مش بيكونوا فهمين واكيد الناس فهمة قصدى على مين من الدكتورة .............(محاضرات مين )

10)أصعب ماده درستها ؟؟؟؟؟ معادلات تفاضلية مادة مش بتتفهم ولا بتتحفظ بس الدكتور اللى ادهنا كان كفائة الدكتور كمال ربنا يعزة يارب دكتور محترم جدا بجد والله

(بالنسبة للسؤال بتاع الرئاسة تفتكر يامحمود انى لو قلت فلان الدولة هتاخد براينا عموما والله ماعارف بس السؤال دة كبير وع فكرة مسؤلية صعبة جدا على اللى هيمسك البلد بعد مبارك)
mahmoud.mosad
مهندس ماسى
مهندس ماسى
mahmoud.mosad

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 26, 2010 2:49 pm

أيه يا محمد الاجابات النص كم دى
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
على العموم أنا مش عايز أتقل عليك لان كل واحد وليه يوم
وأنته طبعا فاهمنى
بس كان نفسى تكون أكثر صراحه
بس الكرسى منور بيك وربنا يعينك على باقى الناس
بنوته مصريه
مهندس زراعى متميز
مهندس زراعى متميز

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت فبراير 27, 2010 1:33 pm

السلام عليكم
ازيك يا محمد
ربنا عينك علي اللي انت فيه
وبجد ردودك جميله وربنا يوفقك
وهما سالوا كل اللي انا عايزه اساله
بس انا سؤالي بخصوص المنتدي
هم المشرفين فين ؟؟؟
اليه مش متواجدين معانا
بس مش اكتر وربنا يوفق الجميع
تقبل مروي
dr mayar
مهندس زراعى متميز
مهندس زراعى متميز
dr mayar

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت فبراير 27, 2010 1:49 pm

انا مش هسألك الا سؤال واحد بس عايزاك تجوابنى بصراحة ممكن ؟

لاى درجة ممكن تسامح حبيبتك؟؟؟؟؟؟؟؟
doni_samak
مهندس متميز جدا
مهندس  متميز جدا
doni_samak

العمل/الترفيه : مفيش شيئ محدد سايبها لله

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت فبراير 27, 2010 1:55 pm

انا هاسألك سؤال
امتي تسيب حبيبتك اللي متقدرش تستغني عنها ؟
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
The Meaning Of Love
مهندس زراعى متميز
مهندس زراعى متميز
The Meaning Of Love

العمل/الترفيه : مهندس زراعى

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت فبراير 27, 2010 2:03 pm

ممكن اشارك معاكم ياجماعة Very Happy
Admin
مهندس ماسى
مهندس ماسى
Admin

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت فبراير 27, 2010 5:32 pm

اولا انا اسف يا اميرة القلوب انتى اتاخرت عليكى فى الرد الدنيا مشاغل زى ما انتى عارفة بالنسبة لاسئلتك

--------------------------------------------------------------------------------

اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ثانيا ازيك يا ادمن عامل ايه وطبعا ربنا معاك على اللى انت فيه المهم اسمحلى اسألك

أسئله بسيطه كفايه اللى انت فيه

1- لو انت ليك فى الكتب او القراءه مين اكتر كاتب تحب انك تقرأ له وايه نوع الكتب اللى بتجزبك؟؟ انا مش هاوى قرأة قوى بس لو قريت بحب اقرأ للدكتور ابراهيم الفقى ونزار قبانى

2 - بعد الارتباط ان شاء الله تحب تعيش مع اهلك ولا تستقل بحياتك ؟؟ اولا الى ملوش خير فى اهله ملوش خير فى حد وبعدين عادى انا مش هعيش مع اهلى فى شقة واحدة يعنى بطبيعة بيتنا انه كبير 3 ادوار وجنينة يعنى اى حد يتمنى انه يعيش فيه لانه هيكون مستقل ومرتاح وفى نفس الوقت قريب من اهله

3- انت شايف ان فى السن دا الشباب او انت على وجه التحديد ممكن يتحمل مسئولية اسره وبيت ؟؟ لو هتكلم عن نفسى ايوة ممكن اقدر اتحمل مسؤلية بيت واسرة انا اشتغلت كتير ( سياحة - شغل خاص بمجالنا ) وسافرت كتير واعتمدت على نفسى من اولى كلية والحمد للله حاليا ليا مشاريع خاصة من رأس مالى انا وشايف انى اقدر اتحمل مسؤلية بيت وفى شباب كتير زى كدة

4- شايف حياتك بعد الدراسه ازاى يعنى حابب انك تكمل ولا انك تشتغل على طول ؟؟ بالنسبة لمجالنا انا فعلا بشتغل فيه من بدرى وحابب انى اكمل فى الشغل على طول واكبر بدرى احسن

5- ايه اكتر حاجه بتعجبك واكتر حلجه مش بتعجبك فى دفعتنا ؟؟ اللى بيعجبنى التواضع فى زمايلنا واللى مش بيعجبنى الكلام الكتير

6- مين اكتر شخصيه بتحبها او بتحترمها فى دفعتنا سواء بنت او ولد ؟؟ كذا حد ولو حدتت شخصية واحدة يبقى بظلم ناس كتير

7- انت يا ادمن حياتك ماشيه زى ما انت عاوز او زى ما انت مخخط لها ؟؟ لحد دلوقتى هنقول ماشية بس ب 3 رجول بتعرج يعنى بس طول ما انا شايف انى مقصر هحاول احسن من نفسى علشان اوصل للنتيجة اللى انا عايزها فى الاخر

8- ايه اكتر حاجه ادمن مستحيل يستغنى عنها مش قصدى كرامه او مبادئ ؟؟ أصحابى وانتوا عارفينهم

9- ايه اكتر حاجه ممكن تنزل اى بنت من نظرك ؟؟ الغرور

طبعا اسفه انى طولت عليك لكن معلش استحملنى بقه احنا دفعه واحده برده احنا تحت امرك يا بشمهندسة

تقبل مرورى وكل سنه وانتم طيبين
Admin
مهندس ماسى
مهندس ماسى
Admin

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت فبراير 27, 2010 5:35 pm

يا محمود انا منفضتش لاسئلتلك ولا حاجة بس زى ما بيقولوا ( مش كل الكلام يتقال )
ويا بنوتة ان شاء الله هنعمل اعلان لمشرفين هيكون بعد يوم او اتنين بالكتير وهنختار ناس وهنجدد من الحالين
Admin
مهندس ماسى
مهندس ماسى
Admin

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت فبراير 27, 2010 5:44 pm

بالنسبة لسؤالك بقى يا يورا ممكن اسامح فى اى حاجة الا حاجتين ( الخيانة وكرامتى )

وبالنسبة لسؤالك يا سماك اظن عرفت اجابته اسيبها فى حالتين برضو ( الخيانة ولو مست كرامتى )
Admin
مهندس ماسى
مهندس ماسى
Admin

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت فبراير 27, 2010 5:56 pm

اهلا وسهلا بيك ياThe Meaning Of Love فى كرسى الاعتراف وعموما انا فى انتظار اسئلتك واحق بقى علشان قربت انشال من الكرسى ..........وقرب اللى علية الدور وكل واحد ممكن اختارة على الكرسى
Admin
مهندس ماسى
مهندس ماسى
Admin

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالأحد فبراير 28, 2010 3:22 pm

واضح من ياجدعان ان الاسئلة انتهت والان حان موعد اختيارى العضو الجديد

فمن هو .......................هو العضو

هو العضو

زميل الدراسة

حبيب قلبى

هو العضو....................................ز

هو العضو
eng daboura
Eng_Daboura
مهندس زراعى نشيط جدا
مهندس زراعى نشيط جدا
Eng_Daboura

العمل/الترفيه : خارج عن القانون

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالأحد فبراير 28, 2010 4:12 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
برحب بيكم كلكم يا جماعه وارحب بادمن حبيب قلبى يابو كامل ومش عارف ليه والله كان قلبى حاسس انك هتختارنى بس عادى بقى احنا دايما مستعدين لاى حاجه زى ما انت فاهم وكله تحت السيطره
وانا ف انتظار اى سؤااااااااااااااااال من اى نووووووووووووووووووووووووووع
السمك مهما كبر الحوت هيفضل حوت
dr mayar
مهندس زراعى متميز
مهندس زراعى متميز
dr mayar

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالأحد فبراير 28, 2010 6:44 pm

بص بقى اسمحلى اكون اول حد يسئلك يا بشمهندس

هل البكاء فى وجهة نظرك ضعف ؟؟؟؟؟؟؟؟ وامتى اكتر مرة بكيت فيها بجد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كلمة حب بالنسبة ليك معناها ايه ؟؟؟؟؟؟؟ ولاى مدى ممكن تضحى فى الحب ؟؟؟؟؟؟

كفاية كدة واتمنى انى اكون متقلتش عليك
maher ans
مهندس زراعى متميز
مهندس زراعى متميز
maher ans

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالأحد فبراير 28, 2010 11:10 pm

ممكن اشارك معاكم

amer mansour
مهندس زراعى متميز
مهندس زراعى متميز
amer mansour

العمل/الترفيه : شركة المنصور للاسكان والتعمير

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالإثنين مارس 01, 2010 5:20 am

ممكن اشاركم معكم يشباب هو مين اللي ع الكرسي دلوقتي
Eng_Daboura
مهندس زراعى نشيط جدا
مهندس زراعى نشيط جدا
Eng_Daboura

العمل/الترفيه : خارج عن القانون

مُساهمةموضوع: رد: عودة كرسى الاعتراف   عودة كرسى الاعتراف - صفحة 3 I_icon_minitimeالإثنين مارس 01, 2010 8:54 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

فى البدايه برحب بيكم كلكم واحب اقول لماهر وامير طبعا تحت امرك ممكن تشارك فى اى حاجه اتفضل معانا انتم اصحاب مكان مش محتاجين استاذان

وانا طبعا هبدا باول واحده بتسالنى وهى د ميار برحب بيكى جدا وانتى منورانا فى المنتدى

هل البكاء من وجهه نظرك ضعف؟ وامتى اكتر مره بكيت بجد؟

انا رايى ان البكاء ماهو الا طريقه لاخراج بعض الهموم اللى ممكن تواجه اى انسان لان كل انسان طبعا اكيد بيواجه مشاكل وحاجات تسببله الزعل وممكن يكون البكاء طريقه لاخراج الهموم دى ف صوره بكاء

والبكاء طبعا مش ضعف ولكن من وجهه نظرى ان البكاء دا مش للرجاله الا فى حاله انه يكون فعلا وصل لدرجه ان دا غصب عنه
وانا شخصيا محبش اشوف راجل بيبكى سواء مجروح او حتى حصل له ايه
وسؤال اكتر مره بكيت فيها بجد ده يعنى سورى مش هقدر اجاوب عليه لانه بصراحه لسه مجتش الحاجه اللى تخلينى ابكى

وانا فى نظرى ان الرجاله الصح مش بالسهوله تبكى ولا حتى بالصعوبه مهما كان فيه مواقف شده
الشده تسلم علشان بتبين الراجل

كلمه حب بالنسبه ليك معناها ايه؟ولاى مدى ممكن تضحى فى الحب؟

حب فى نظرى كلمه كبيييييييييييره جدا جدا ومش سهله

يعنى كتير جدا نسمعها بتتقال قدامنا ويمكن ناس كتير تقول مثلا لحبيبها او لحبيبتها بكل سهوله كده

ولكنها بجد مش بالسهوله دى خالص لان اللى يقول كلمه لازم يكون متحمل نتيجه الكلمه دى يعنى سهل جدا تقولها
لكن صعب تتحمل اللى انت المفروض تعمله بعدها دا لو انت فعلا قلتها من قلبك وفكرت كويس

وطبعا اللى بيحب لازم يضحى وانا يعنى بضحى كتير وبنعمل الصح دايما مع الناس العاديه فما بالك اذا كان من احب

الحب مش بالخناق الحب ليه صنعه عاصمه العراق بغداد اما اليمن صنعه
تحياتى

عودة كرسى الاعتراف
صفحة 3 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية